Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Jag hade ju...

Publicerad 2008-09-11 18:50:53 i resor,

bestämt mig för att lägga ner detta fenomen ... men det är så många som läser som inte träffar mig alltför ofta.. har fått lite klagomål nu ;)
Det är ju kul iofs för då finns de ju folk som gillar att läsa ... sen är ju mormor och morfar Johnny nere i spanien i flera månader så jag har lovat att uppdatera med massaaa foton..

Idag har ja vart hos Fina Ida.... Hon och Lisa  skulle baka bullar , hur mycket det blev med det undrar jag nu ;) jag åkte innan de kommit igång fullt ut !!
Robin skulle på utflykt med skolan idag ... får ringa till hans far och kolla om de haft kul !! jag älskade utflykter när ja gick i skolan !! Saknar min store drufs nu .

Nu e de dax för min lille plutt att hoppa i säng så jag återkommer senare !! är så glad över att han går och lägger sig vid sju åtta !!
Jag älskar han med de tre timmarna bara jag och Johan är lovely !!

Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-11 19:20:14

Hej du. Kul att du inte lägger ner bloggen. Kläderna är från Barck´s, lite som jag hade kvar men som nu lille E vuxit ur.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-11 19:21:06

vad skönt att du ändrade dig, vill ju kunna spana in Mathias jue :0) Är glad för din skull att du har en son som sover om kvällen förstår att det är heeelt underbart med några timmar för er själva, vår sover nästan aldrig... Inte bitter ;0)))



Puss

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-11 21:30:57

Jodå!! Här blevdet 4 plåtar bullar!! :-)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-11 22:01:58

Go kväll i stugan!

Som syrran sa så blev det 4 plåtar med bullar så nu har jag massa bullar i frysen... Det är bara att komma ut nån dag och mumsa :-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela