Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Vilodag..

Publicerad 2008-10-08 15:34:28 i Dagbok,

Jag har sovit 12 timmar inatt !! Johan tog han i natt och gick upp med han vid sex !! Underbar man jag har ... J är ledig idag så vi har bara njutit lite av höstvädret och hafr Malle på besök . Hon hjälpte mig att färga håret ...hmm ja trivs inte alls . dags å bli blond ?
R ringde igår angående en läxa från skolan , usch va jag saknar han då när jag får höra hans röst, visst jag har blivit van med tiden att han är hos sin pappa varannan vecka så det är mycket lättare nu än de va i början men ändå kommer det dagar som jag längtar extra mycket . Som tex man ser reklam på en film som han skulle gilla eller ser en sak i affären som han skulle vilja ha ...
Men det är bara att gilla läget för han trivs så gott både här och hos sin far så de vore själviskt och elakt att försöka få han till att bo här mer , tänker aldrig utsätta han för den pressen !!

Såhär fina va mina pojkar idag.



Kommentarer

Postat av: mini

Publicerad 2008-10-08 17:41:53

kul att hitta flera mammabloggar!

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-08 19:25:32

Hej!!

Vad skönt att du fått sova så mycket.

Ser att han har den sköna stickade overallen som vi fick från Finlands stat. När man väntar barn i Finland får man en "mammalåda" den är fullproppad med alla slags kläder för alla årstider, flaskor, blöjor, sängkläder mm mm, allt man behöver för barnets första år i princip. Toppen!



Vad skönt ni fick till det mde sjalen idag! Ett tips är att breda ut tyget mer över axlarna så blir vikten mer jämnt fördelad. Nu är han ju inte så lätt den lilla knubbisen!



Har en fråga också? Jag ska rensa ut min garderob på kläder som är för stora och för små. Lite trikåkjolar och klänningar är det nog mest. Är du intresserad eller ska skänka bort det?

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-08 20:24:26

Lika som bär :)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-08 20:50:25

Åhhh, vad skönt att få sova... Kommer inte ihåg när man sov en hel natt sist!!



Dina killar ser jättelika ut. Han måste väl vara väldigt lik sin pappa eller?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela