Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

suck..

Publicerad 2008-10-05 08:36:50 i Dagbok,

Inatt fick M för sig att vakna kl 3 och INTE somna om, usch va trött ja va . Klockan 4 somnade han igen efter mycket gnäll och gråt ...
Så jag är svårt tröööttt idag , vi som ska ha kalas för R idag ! Jaja de är bara att kämpa på . Dåå ska vi se vad har jag gjort ihelgen då ? I fredags hade vi storfrämmat av Jeppe och Malle , vi åt superdog kebebtallrik som jag gjorde .. mycket godare än köpt tror ja de flesta tyckte. Sen tillbringades kvällen framför dumburken med fifa 09 och guitarhero ! En å annan drink slank ner tror ja.






Humör: Trött men glad att hela familjen är lediga idag !
Gjort: Vart uppe med M inatt , druckit kaffe
Planer: röja iordning för kalas, göra goda mackor
Ser på: svampbob

Lyssnar på: M som börjar bli otålig på golvet
Läser: bloggar

Dricker: Kaffe.

Äter: söndagsfrukost om en stund
Bästa: Kalas för R
Sämsta: Att jag vart vaken inatt
Barn: R som kollar barnprogram och M på filten
Väder: Regn å rusk

Lånat listan av Frida....hade inget bättre att skriva så jag snodde den ...hehe

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-05 10:06:19

Ja visst blir man knäckt när de vaknar sådär på natten...

Det gäller att inte bli för "van" med att de sover på nätterna när de e så små.. :-)



Vår lilla fia bestämde sig för att vara pig kl 03:45 i natt.. det var oxå mindre kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela