Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Suck..

Publicerad 2008-10-30 09:50:14 i Dagbok,

Sikken morgon ! M har sovit bra men jag sämre kan man säga ... oroar mig för räkningar mm .... Så denna morgon har bestått utav att betala räkningar i massor , haft en gnällig bebis som söker uppmärksamhet från en disträ mami . Tvätten ligger kvar i tumlaren sen tre dagar tillbaka , dammtussarna börjar samla sig , kläder utspritt och en rastlös R som hoppar och studsar !
Frida får jag åka med er till Egypten ? jag lovar att inte göra nåt väsen av mig ;) hehe.... iibland vill man bara rymma . Eftersom jag har haft en stressig morgon sover nu M i pyjamas fortfarande i min säng istället för ute ... då missar jag promenaden med Frida som jag så gärna ville ut på . Sååå här sitter jag i morgonrock , missfärgat hår , gammalt smink ,fattig som en kyrkråtta och försöker hitta glädjeämen att glädjas åt i mina fina vänners bloggar . Mathilda  Frida renoverar hemma , Lisa planerar kalas, Ida filosoferar om livet som fotbollsfru , Malle drömmer sig bort till Grekland igen med vackra bilder .
Så helt plötsligt känner jag mig glad igen ! Tänk så många härliga vänner jag har ( alla har ju inte bloggar så känn er inte bortglömda för det ) och hur man faktiskt kan känna sig mycket gladare efter att ha läst om dom !
Fråga mig inte varför texten ser ut som den gör , råkade trycka på nåt och nu kan ja inte ändra . Så alla ni som läser gå in på respektive länk och kolla in vardagen hos alla mina goa vänner

Mathilda

Frida

Lisa

Ida

Malle

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-30 13:18:19

ja pengar e inge kul!!

Samma för oss denna månaden! Vi brukar ha ganska mycket över annars men denna månaden blir skittuff!! Jobbigt!!!! Blä

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-30 17:54:11

Hej gumman! Vilken jobbig tid du har nu. Men det vänder snart ska du ser!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela