Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Söndag igen..

Publicerad 2008-10-12 10:18:46 i Dagbok,

Söndagar är en utav mina favvodagar . inga måsten och långa frukostar är några höjdpunkter . Att R kommer på söndagar är ju det allra bästa givetvis.
Vi brukar mysa å kolla på film på södagskvällen , va brukar ni göra ? Men denna söndag blir lite annorlunda för jag ska jobba med J ikväll. Leonard Cohen spelar på scandinavium så ja passar på att tjäna lite extra pengar ! Nåt som kan behövas som mammaledig.
Farmor kommer å passar så de får myskväll ändå. Igår åkte vi till stenungsund och strosade lie , Jag shoppade en pälsmössa ! Såå fin , J säger att jag måste gå runt å säga da och spatsiba så fort jag har den , han e knäpp min tilltänkte.
Sen åkte vi till farmor o farfar en stund sen va de storhandling på schemat . Jag bara älskar när kyl o frys e prppade av massa mat ! Vi åt världens lyxigaste och godaste mat igår som ja bara måste tipsa om , enkelt är den de med. Smördegsinbakad kassler med philadelphaost och bakad potatis. Smöra på en hel ask philadephia på smördegen och rulla in kasslern , in i ugnen i 20 min ...så gott och frasigt ( dock inget för bantaren ) servera med bakad potatis och sallad ! mumma ...
Inatt va en grejt success förresten , M sov hela natten utan mat ! Från 7 till 6 sen fick han mat och slumrade till 8 , de ni ! lycka lycka lycka !!
Solen skiner och ja sitter framför datorn ! dax å ta tag idenna dära frukoste och väcka mannen , M sover i vagnen så vi kan verkligen äta läänge .

Här får ni lite bilder .


            Hoppgunga är rolig fast jag har inte fattat grejen ännu ;)

   
   kolla in mina lår!!


Jag å min mami

                               
  

 Spatsiba




Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-10-12 21:05:04

Så tjocka goa lår han har

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-13 10:20:23

Riktigt läcker mössa =) I lööööv mössor!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela