Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Polisen... vad vill dom mig ?

Publicerad 2008-10-20 19:16:51 i Dagbok,

Ja de undrar jag verkligen ...hedersmedborgare som jag är har jag ändå fått ett brev från farbror blå idag !! " Du ska infinna dig hos oss den och den tiden " .
Herregud ... då ringde jag och frågade vad det handlade om - det berättar inte jag säger surtanten i andra änden . Men du kan väl bara säga vad det gäller , - nej du ska infinna dig bara. Om du inte har en bil kan vi alltid hämta dig ! Yeah Right !
Vad tusan är nu detta ! Trots att jag inte har gjort nåt (om inte missöden från man va 15år räknas;) så är jag sjukt nervös ... varför blir man alltid sån när de gäller poliser ? Går jag på gatan och en polisbil kör förbi blir jag helt spänd i hela kroppen . Jag känner mig som en brottsling nu . Varför kan dom inte bara säga vad det gäller .. Johan ringde iallafall nån kommissarie i göteborg som han känner och han sa att det säkert inte va nån fara de va förmodlingen en vittnesförfrågan om nåt . Men ändå - Louise Den Kriminelle .... Suck...hjälp




Är det jag och Lindsey Lohan?

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-20 19:22:46

haha...



Tror du skulle klä bra i randigt annars..



Säkert ingen fara..



men.. vad nyfiken man blev då!!!

Postat av: Harry

Publicerad 2008-10-20 21:32:00

Det låter som att du umgås för lite med Mathilda och Niklas i Örebro! ;-)



Har du inte gjort nått så har du heller inget att vara rädd för. De får inte säga nått via telefon eftersom man inte kan identifiera personen man pratar med bla.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-10-20 21:32:53

Men hjärtat inte är du väl nervös för polisen? Vi har väl tacklats med dem förr ;0)) Och sen så skulle jag faktiskt vilja avdramatisera det hela lite, det är normala vanliga människor under dessa uniformer!! (vanliga iallafall hahahaha) SHIT vad nyfiken jag blev nudå, tänk efter så vi får veta vad det ääääär!! Garanterat inget du behöver vara orolig för!! Puss

Postat av: carola skoglund

Publicerad 2008-10-21 08:00:00

Hihi. Jag lovar att baka en kaka med en inbakad fil i:) På bästa mamma dalton vis :)

pöss

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-21 08:58:06

Hej!

Du ska nog vittna om något. Men förstår att du blir nervös. Jag hade nog skitit ner mig. När ska du dit? Hoppas att det är snart så du slipper oroa dig länge.



Du gör rätt i att promenera trots regn, annars lär det aldrig bli av. Hösten är säkert här för att stanna! Jag förljer gärna med, men kan inte idag eller imorgon iaf.

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-21 09:39:00

hinner inte komma idag.men vi soverju i ljungan i natt så kan komma i morgon om du e hemma?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela