Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Nu kanske..

Publicerad 2008-10-17 18:39:55 i Dagbok,

Ni undrar hur de har gått för mig, den nya människan som ja skulle bli from idag ! Jodå ganska fint jag har ätit rätt och promenerat 30 min ..
Känner mig nöjd nu ska vi se hur länge detta håller ... skulle behöva åka o shoppa på mig rätt sorts produkter så man har nåt vettigt att ta till när suget sätter fart... typ massa grönsaker , frukt , mörk choklad , nötter och en massa kyckling o keso... de e egentligen inte så svårt med GI , bara man äter ordentligt med mellanmål så man inte blir desperat hungrig för då slinker gärna en macka ner .



Min frukost


Jag är på gång...

En dag va enkelt undra hur lätt de ska bli med ca 300 dagar !! ärligt talat så måste man ju få fuska ibland ? hehe

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-17 21:15:59

Klart man måste få fuska..

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-17 21:58:57

Fan vad gött!

Att du är på gång alltså. Önskar att jag kunde hänga på. Går du samma tid varje dag ifall man får för sig att hänga med någon gång. ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-18 15:57:49

Vad duktig du är!! Jag skulle aldrig pallat det där!! Kanske om man skulle haft en massa "godsaker" hemma som du säger, då är det nog lättare =)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-18 16:00:14

Meeeeen, mitt namn försvinner ju hela tiden =( Det var jag som skrev över denna.



Kram Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela