Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Fika

Publicerad 2008-10-28 11:53:04 i Dagbok,

Idag har jag hunnit med en fika med söta Frida och en prommis till fotbollsplanen med R och Alice ... mysigt att dom kan ha såpass roligt trots flera års skillnad....
M sover sött på altanen och jag har precis provat kläder som jag fick av Frida ... tack !allt passade fint , roligt med lite nytt.
Jag har inte så mycket på agendan idag så de blir lite slappning nu på förmiddagen . skönt .... R är ute och leker och senare ska vi till bokhandeln o handla vattenfärg till våra konstverk ;) Imorgon blir de Arn på bio med R ... farmor passar M , skönt med lite egentid , de tycker säkert farmor med så hon kan pussa på M s fötter ifred ;) haha.... fick hem tomtedräkt och pepparkaksdress till barne från ellos idag ... gissa vem som ska va vem.. ? Jag känner att jag vill greja här hemma nu men jag har nada inspiration ! jag måste finna en röd tråd först ... och den röda tråden måste vara nåt stort såsom ett matsalsbord eller ett nytt golv ... vill gärna ha samma golv på hela nedervåningen eftersom vi nog ska öppna upp till köket .... i landsproblem eller ? hehe gud vilket rörigt inlägg ! alla tankar på en gång .

Ni ser väl ikonen till vänster.... Bloggkoll .... om ni vill prenumerera på mina inlägg.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-28 12:52:35

Prenumererar gör jag redan =) Jag och min R gick också på ARN och han älskade den. Fick hålla för ögonen ett par gånger bara ;)



Ha det så KUL!!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-28 12:54:16

Och det var Lena över som vanligt, utan avsändare ;) Fattar inte varför det försvinner ibland?? Har ju tryckt "Kom ihåg mig"!!



Ja ja... Kram Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela