Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

babysimmet ... Icke

Publicerad 2008-10-17 08:00:49 i Dagbok,

Ne de blir inget babysim idag :( jag orkar inte , tre nätter har vart kassa här ... de två första nätterna vaknade han 4 och totalvägrade sova , han va glad och jollrig ... de va inte hans mor kan ja säga ... Inatt har han vaknat ca 20 ggr !! vänt och vridit sig ätit två mål !!
De måste vända nu , jag orkar inte .Jag har blivit bortskämd med någorlunda nätter då han vaknar en gång och äter , vad ska man göra ? de är bara att hoppas att inatt blir bättre... Ska sova med M idag tänkte jag så jag kan hämta krafter . Synd att jag missa babysimmet men energin är låg och när man åker på det så måste man ha massa energi !! jaja ska sluta tracka er med mina bekymmer nu !

Idag är de Idol... skoj skoj hoppas de ä bättre än förra veckan. Katrin på eftersnack e ju för rolig hon säger det alla tänker och får en massa skit för det . Tur att de inte är jag som leder det programmet !
Klart att han Jesper ( hette han så ?) är bögig de kan ju varenda människa se... men de är helt Ok . Och Loulou är jättetjock men vacker ändå !! Tycker hon att hon är smal ? hon är jättefin men saknar självinsikt.. jag är lite tjock nu efter bebis de vet jag , jag skulle inte ta illa vid mig om nån sa det .. nu är jag ju inte med i tv iofs!


Im no superman...klart han är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela