Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

05.45 pip

Publicerad 2008-10-18 07:35:45 i Dagbok,

Ja då vaknade han ... Dock har han sovit bra inatt har väl vart uppe tre ggr och vänt på honom bara , men jag är trött !! Suck det är så mörkt också ... känns som mitt i natten , önskar jag hade bott så jag hade sett Fridas hus så jag kunde se lite ljus i fönstren såhär tidigt ;) Känner mig som den ende på jorden som är vaken före sex ... Jag är lite seg så ja kör en dagens lista.

Humör: Trött men ganska glad
Gjort: Myst med M , vart på väg att somna sittande ;) druckit kaffe
Planer: Frukost , köra R till fotbollen , gå en promenad
Lyssnar på: playhouse disney ;) saknar nyhetsmorgon såhär tidigt på lördagar
Läser: Bloggar.
Dricker: Kaffe

Äter: inget ännu , frulle vid 9

Bästa: Att kolla R på träningen idag, att M sovit bättre
Sämsta: Att J börjar jobba kl 12 så jag måste hämta en sovandes M kl 11.30 för att åka tebax till träning...pussel pussel
Barn: M sover i babysittern , R sover i sängen
Väder: Ser ut att bli kallt å fint , för mörkt att avgöra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela