Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

snuggs??

Publicerad 2008-11-17 19:21:51 i Dagbok,

Blev lite avis förut idag när Frida kom ut till våran prommis med underbara äkta uggs , har surfat och sökt men jag har tyvärr inte råd sååå de blev ett par snuggs ...hehe oäkta men de ska tydligen vara lika effektiva när de gäller att reglera värme å kyla..


me like!!

Ska köpa riktiga vinterskor till R på onsdag , vill ha ett par som motstår väta och har en ullinne sko för att reglera värmen ... några tips?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-11-17 20:44:19

de var fina! Var köpte du dem?

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-17 22:08:34

Döläckra var dom!! När du hittar till R för du gärna tipsa mig, för min R behöver ett par till. Omöjligt med bara 1 par på vintern i denna åldern.



Kraaaam.

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-11-18 05:18:56

Jag har inte vart på öppna förskolan så jag vet inte. Men de är samma grupper oavsett ålder. Måndag, onsdag, fredag men jag vet inte vilken tid. Ska ta reda på de.

Ha de gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela