Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Skrivkramp

Publicerad 2008-11-08 10:30:15 i Dagbok,

Jag vet att jag inte skrivit så mycket intressant de senaste men jag har lidit och lider fortfarande av skrivkramp ... Vad ska ja skriva om ? min vardag är ju inte så innehållsrik direkt , jo jag kan skriva massor om Mathias framsteg och vad vi gör om dagarna men hur kul blir de i längden ? Nää jag har kommit fram till att jag nu behöver ett avbrott i vardagen , såå om nån har en riktigt kul idè om en härlig utekväll så är jag på !! Dricka gott , klä sig fin , sminka sig vacker ..........
Jag behöver lite härlig drama i mitt liv , inte nån jobbig ångestframkallande drama utan lite sådär krogenskoj bara !! Umgås med vänner titta på folk , dricka härliga drinkar och bara vara . DE kära vänner är något jag behöver nu .... en trevlig tjejmiddag med massa skvaller duger oxå !!
Då kanske jag har nåt kul att skriva om också , alltid nåt som händer när man släpper tjejer lösa alldeles själva !! eller hur?
Så istället för att gnälla varför jag inte hör av mig , ring mig , hitta på nåt kul åt mig för som ni vet Allting handlar om mig !!! hehe....

Saknar min stora prins nu , skönt att han kommer på söndag !! Ska krama ihjäl honom ... de gillar han nog ;) Idag ska vi byta däck ( ytterligare en glamorös tillställning )
Imorgon är de ju fars dag som alla vet ... frukost på sängen och en extra puss är väl mer än enough ?? köpa massa gejer är nåt som affärerna har hittat på för att öka sin vinst..

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-08 12:14:49

Jag tog mig några öl igår, men någon utekväll blev det icke. Känner också att det änna är dags för det snart?! Det är man allt värd!! Och som du säger "lite trevlig drama" =)



Kram på dig going!! Supersnyggt har du gjort med bilden förresten =)

Postat av: Malle

Publicerad 2008-11-08 14:28:36

Har en del fina bilder från första gången storgrabben var maskot...om du vill ha (: Puss!

Postat av: bruno

Publicerad 2008-11-09 00:28:05

för H!

kom ner till gbg så löser vi det.

svenskar å deras sätt att "make it little bit more...." tja.. complicate!

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela