Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

skit oxå..

Publicerad 2008-11-18 08:32:05 i Dagbok,

Jäklar vad de regnar å blåser .. suck , jag som kommit in i nåt bra med M , att ta två prommisar om dagen gör underverk för humöret , plus att lillen sover gott i vagnen efter .
Idag känns de inte som att de är så trevligt att sova ute för han.... får väl ställa han på framsidan under tak o hoppas på att inte posten väcker honom... ajaaa I - landsproblem...

Nu sitter jag och myser framför vakna med the voice och dricker en varm kopp kaffe.... har nga planer för dagen , känns lite trist för jag är på hitta-på-nåt humör !!
Men imorrn blir de ju Ullared så jag får väl min dos då . Nää nu ska ringa efter en fikapartner tror jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela