Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

om mig

Publicerad 2008-11-13 15:32:40 i Dagbok,

jag tror att jag är inne i nån fas , inte M ... jag grinar för minsta motgång och jag känner mig helt galen när M gnäller . Vad är de som händer med mig ? tårarna rinner bara jag skriver om det . nere på bvc fick jag kämpa med allt jag hade när Inger började prata om rutiner osv.
Hormonerna borde ha försvunnit nu , ändå känner mig rent ut sagt ledsen för de mesta... Jag har nada tålamod och idag resulterade de i att jag fick lägga M ivagnen och gå där i från en stund när han grät ...jag klarade inte av att höra det mer.. han skulle sova men va sådär gnällig och inte ville .
Då satt jag i soffan med tårarna rinnande och M i vagnen med tårarna rinnande... gick dit efter 5 min och vaggade han och han somnade direkt.

Är de såhär de ska vara??

Nä nu är de bara att torka kinderna och ta på sig skorna för  R är hos en kompis så jag ska strax traska o hämta honom... sen blir de dusch för mig o M innan han ska sova .....sen ska jag o R mysa med kvällsfika, hade tänkt baka lite till dopet idag med R men som sagt kompisarna hägrade och de är ju bara roligt för honom , baka gör vi imorgon... de som är bra med att R är här just denna veckan är att jag måste rycka upp mig!!

Imorrn kommer bästaste Madde och myser med mig på kvällen !! kärlek..

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-11-13 17:17:43

När ska ni ha dopet? KrAM

Postat av: Frida

Publicerad 2008-11-13 18:28:38

Vännen!

Du om jag inte minns helt fel så var det pricis vid den tiden jag kände som du. Jag var helt under isen för några månaders sedan. Som du bara jag grät för allt och inget. Kände att livet var piss. Jag bråkade om allt och bara grinade tills jag knappt fick luft. Hade en riktig kris. Undrar om det är hormoner? Det måste det ju vara. Isamband med allt man gått igenom som grav, lite sömn, ett nytt liv osv...



Ge dig bara tid och känn att det är ok att känna så. Låt J ta över ansvar för det han kan ta ansvar för. Det kommer att gå över. Men känner du att det känns för mörkt o jobbigt så prata med Inger. Har du haft ditt samtal ännu?



Och du är alltid välkommen att prata, gråta, skratta, klaga mm hos mig.



Tänker på dig och vet hur det är.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-13 21:01:44

Jag kan inte skriva annat att jag käner igen mig precis. I både dina och Fridas tankar. Vid den perioden så var Milla vaken heeeela nätterna och jag var ett vrak. Sa till T att om han inte kommer hit och tar henne snart så lägger jag ut henne på blocket. Jag var helt färdig och bara grinade...



Tänker på dig hela tiden och hoppas verkligen att det blir bättre SNART!!



Massa kramar Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela