Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

mensvärk och sjuka barn

Publicerad 2008-11-29 14:32:48 i Dagbok,

så ser livet ut just nu . M är förkyld och R har ont i foten efter dagens fotbollsträning och mig ska vi inte tala om .... jordens mensvärk !!
Så är de när de va ett tag sen den va och hälsade på . men vi har lyckats baka lite cupcakes till dopet iallafall. Men jag får hoppa utgången med tjejerna idag :( det är jag mycket ledsen över för de va bra längesedan jag svängde mina lurviga på ett dansgolv.
suck ...vad är en bal på slottet ?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-29 17:10:54

jag blir grovt förolämpad av att bli dumpad för lite mensvärk! var e Jörlanda takterna kvinna?????

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-29 22:42:37

BLÄÄÄÄÄ!!! Mens här med, och det gillas INTE =( Hoppas att Ni kryar på er snart!! Kram kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela