Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Kommentera mera!!

Publicerad 2008-11-02 15:24:32 i Dagbok,

Varför kommenterar ni så dåligt ? jag ser ju att de är massor här o kikar varje dag , ändå är de mest de jag umgåst med ofta som kommenterar !
Kom igen nu ....

Har vart på torp och köpt skor till min tillkommande , för de kan han tydligen inte göra själv ........ de skorna han hade är fulla med hål så han gnäller om att han blir blöt hela tiden !!
Köp nya säger jag .... neee dom håller ett tag till säger han snålisen !! hehe såå som den underbara tjej jag är åkte jag å shoppa nya idag ... R va med och hade med sig sina födelsedags pengar så han köpte en ny fprboll och vattenflaska , sen tro de eller ej hittade han inget han ville ha (hmm jobbigt å slösa med sina egna pengar ;))

suddigt mobilfoto men det är min vackra R 4 år gammal !!



lilla M

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-11-02 20:12:49

Hej! Jag vet att jag är dålig på att kommentera ibland. Det är när jag går in via bloggkoll då kan jag inte kommentera om jag inte samtidigt är inloggad på blogg.se Är det så för er andra med?? Jättejobbigt tycker jag. Och blir lika irriterad varje gång jag har skrivit en kommentar och skickar iväg den så står det "felaktig session" eller något.



Nu är jag dock inloggad så nu får du en kommentar. Ha en jättebra vecka nu när vi är i solen. ;-)

Herre vad han var lik sin pappa R när han var mindre. Nu är det inte lika mycket. Men då är det som att se hans far som liten. Deja vu!



kram på dig!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-11-02 20:39:52

Hej gums, verkar som du haft en bra helg! Har jag med, mams och Lars har varit här och N har varit ledig så vi har baaaara slappat, ätit god mat och strosat på stan... Har köpt en barnvakt och en barnstol på Ikea idag, billigt och bra! Känns skönt med en barnvakt när han sover ute och sådär... Kramkram

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-02 22:59:35

Jag är här, dagligen =) Men nu skall jag nana, har ett möte med John Blund!!



Kramisar Lena.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-02 23:02:39

Hann förresten läsa den andra inlägget med, men det försvann. Vill bara säga att jag tänker på dig!! Alla har vi någonsin gjort saker som vi ångrar, beslut som kanske inte varit helt rätt... Men det hör till Livet tyvärr!!



Du verkar vara en underbar människa och en alldeles förträfflig Mamma till dina vackra små skönheter. Glöm aldrig det!!



Massa varma kramar Lena.

Postat av: bruno

Publicerad 2008-11-05 20:02:21

ok,ok jag får väl kommentera också!

ser att änglarna/killarna är kanon o du med.

be well ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela