Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

En glad skit

Publicerad 2008-11-17 13:25:08 i Dagbok,

Det är vad M har vart idag så han har låtit sin mor städa lite tom , damma o dammsuga båda planen har jag fått gjort ! Just nu powernapar han i sin babysitter , tänkte ta en promenad vid tre tiden så han kan sova då . Idag har Frida vart här å fikat plus att vi hann med en liten promenix imorse ..
Dags att ta nya tag , jag känner mig utvilad och glad igen , skönt de va nog sömnen som fattades mig . J jobbar återigen kväll idag är de hockey ... Men han är ledig onsdag , fredag , lördag och söndag ... lyx då ska här sovas lite... Gud tänk att de snart är jul ?!
R ska vara hos sin pappa i år så då åker vi nog till J s familj men nästa är när vi alla är samlade så ska vi vara hemma .... då får folk komma hit . Vi har ju stort nog för att ha lite folk hemma nu . Kanske dags att skaffa sig egna traditioner , jag älskar att vara med familjen vid jul så jag hoppas att vi får folk hit !! men de är ju ett tag kvar ...haha

M äter en del nu redan ... potatis va en hit då åt han nog fem skedar , så de kommer nog inte att vara problem med maten .

jag behöver en ergonomisk bärsele känner jag !! han är ju en stor och tung kille så min rygg orkar inte , J jobbar ju en del så de är oftast jag som åker å handlar osv det är så jobbigt att bära honom och plocka i mat i korgen mm , sjalen är så bra här hemma men inte när man ska iväg ,jag har hittat en som har midjebälte , en sån som Ida o Frida har men den kostar en del... såå jag ska skriva M s önske lista inför dop o jul här nu , kanske man får nåt utav de då blir man ju glad !!

Önskelista

Lundemyhrs matset med skål sked och hakklapp

bidrag till större bilbarnstol

roliga leksaker

kläder storlek 74 och uppåt

bidrag till bärsele

lundemyhrs älsklingspyjamas

Vi vill hellre ha lite bidrag till stora dyra saker som vi inte har råd med nu när vi precis har köpt huset istället för en massa smågrejer.




Den pyjamasen är de jag menar... favoriten som börjar bli för liten ...


Robins önskelista

biljetter till nån fotbollsmatch

fotbollsskor gräs storlek 34

fotbollsgrejer överlag

planscher zlatan eller nån grym spelare

ni förstår temat eller ? haha...

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-11-17 17:56:15

När ska ni ha erat dop? Jag har den 23/11.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela