Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

3-1

Publicerad 2008-11-14 06:24:16 i Dagbok,

Då va de en ny dag med nya ronder ;) Bvc inger pratade igår om nattätningen och sa att vi måste bestämma oss hur vi vill ha de , M gör bara som han blivit lärd att göra kl 3 på natten ... hmm denna tiden brukar jag ju få mat !!  så om vi tar beslutet att nu får de vara bra så får vi ta ett par jobbiga nätter , men beslutet måste vara vårat , och jag ska bara komma upp ur de svarta hålet först !

Iallafall åter till matchfakta:

Rond ett

Natten är mellan sju och sex för M , tidigare än sex ska ingen människa behöva gå upp är min bestämda åsikt . Så fort klockan slagit sex är det morgon och gnska ok att gå upp (sju är ännu bättre;)) kl 04.30 vaknar M och tycker att natten är över , jag provar allt nappen,mat ,gos , ignorera mm de går inte så kl 05.20 ger jag upp och går upp...

Louise - Mathias 3 - 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela