Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Trött Mami!!

Publicerad 2008-05-28 12:34:08 i resor,

Idag va jag hos barnmorskan igen och kollade bebisens position och den har inte vänt sig !! Jaja den har 10 dgr på sig nu ... sen blir de vändningsförsök.
Allt annat va bra lite lågt järnvärde bara... har gått upp 4 hekto sen sist så nu börjar den nog äta av mig ist.. total viktuppgång 9,4 kg so far sf mått 32...
Här kommer tjockisen i vecka 34.


v 34

I lördags va jag och R uppe hos Angela och Faster och åkte deras nyinköpta vattenrutschkana !! så här kommer lite bilder från det !! De verkade ha grymt kul med den .. Även de vuxna !!


Blötdjur!!


Theo tyckte de va sådär !!


Fort gick de!!

Igår va vi i slottskogen och fikade kollade sälarna mm de va såå mysigt !! man borde åka dit oftare ... Sen hämtade vi vagnen oxå !! de börjar närma sig nu !! ca 5 veckor kvar .
Nu ska jag laga favvisrätte stuvade makaroner och köttbullar till lilleman som snart kommer från skolan sen ska jag till frissan !!
Kanske kommer hem som en helt ny Louise !! vem vet...

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela