Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Today !!

Publicerad 2008-05-29 20:00:37 i resor,

Idag har vart en bra dag ... Jag har vart hos Angelica och fikat på morgonen sen mötte vi upp Anna och Beppe med barn i parken för en liten fikastund ... Jag kunde bara stanna en stund för jag skulle hämat lilleman på skolan kl 13 så skulle vi shoppa lite !
Vi var på torp och valde ut skolavslutningskläder ! Jag låter honom välja fritt bara färgerna matchar ;) Jag har lärt mig efter otaliga bråk på torp som ofta resulterar i att han inte använder de vi köpt för han gillar det inte ! Så jag resonerar som så att om vi kan ha den dealen att jag får hjälpa han med färgerna så är allt bra !!
Han valde en supercool surfstil med blåa och vita surfshorts med en ljusblå tischa till ... Toppen över i :et är ett par blå flippisar!! Bildbevis kommer 13 juni då de ska användas ....

Sen tog vi en fika och åkte hem en stund ... lite senare va vi så varma att vi tänkte åka och känna på vattnet i sjön men de slutade med att R tog årets första dopp !! de va ganska skönt i vattnet måste jag säga.... men ja ballade ur iallafall ;) Sen myste vi här hemma med kvällsmat och nu har R lagt sig för att kolla film en stund innan nanitime ..
De ska bli sååå mysigt med skolavslutning !! De kommer lite folk hit på jordgubbstårta efteråt !! precis som förra året !! Nyplockade blommor och hemmagjord jordgubbstårta det är skolavslutning det !! De blir mormor, morfar Johnny , Angela , Theo , Marlene , Johan och jag ... kanske Angelica oxå vi får se de kanske blir fler !

Imorgon e de fikatajm med Marre och Engla sen ska jag och Robin till bibblan och låna sommarlovsböcker sedan ett bad i sjön kanske ;) jag har sagt till Robin att ja ska bada snart iallafall ;) sen blir de fredagsmys !!
På lördag e de planerad mamma barn dejt på stranden med ett gäng tjejer oc barn !! lovely !! krabbfiske , go fika och trevligt sällskap i solen .


morfar och R på Mallis i höstas

Louise

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-29 20:52:10

Härligt att du mår bar igen. de förtjänar du .kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-29 20:53:07

Härligt att du mår bra igen. de förtjänar du .kram

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-05-29 21:39:12

Låter som du/ni har riktigt härliga dagar! Längtar till helgen då det lär bli premiärdopp i havet för den här sälen. Undrar just om det känns varmare nu när man har mer späck på kroppen som skyddar?? :0)))

Puss

Postat av: Fia

Publicerad 2008-05-29 22:56:21

Jasså e man inte bjuden :P

Postat av: lollo

Publicerad 2008-05-30 08:02:25

klart du e bjuden fia !! beachen på lördag !

Postat av: Malle

Publicerad 2008-05-31 12:09:32

Dom sjösätter båten idag, vi åker ut på måndag!!! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela