Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Slapparedagen no 1

Publicerad 2008-05-18 13:00:37 i resor,

Ja söndag det är den stora slapparedagen , då tillåter även en pedant som jag att det är lite dammigt lite stökigt och lite mysigt ;) Killarna har sin traditionella spela-xbox-dag och jag har sovit en stund efter frukost ... Sååå skönt.
Lillgrisen åker till sin far idag det är ju alltid trist men är han lycklig är mitt mammahjärta lyckligt.

Denna vecka har vart lugn och skön . Robin har lekt med kompis varje dag och haft en sleepover fredag till lördag . Igår va vi på torp och köpte nytt spel till pojkarna . Jag hade vart där och gjort slut på min kvot i fredags ;) ha ha . en klänning till det föreståndande bröllopet i juli ( hoppas bebis håller sig inne bara ) en tröja och ett par skor bidde de iallafall.Senare på fredags kvällen grillade vi här med malle och fia, de va mysigt men lite kallt så vi fick skippa kubbet som vi hade tänkt . Nu längtar jag efter en kall cider i solen kan ja säga ! Blir lite avis när de andra tar en kall och vädret e lovely !!

Ifredags morse va R hos tandläkaren för andra gången denna vecka . inga hål men dock hade sexårständerna kommit så de va dax att plasta.
Han va så duktig så min pojk.

Annars har de inte hänt så mycket ..... Angelica och jag hälsade på Ida på orust i tisdags men jag glömde kameran så jag kan inte visa bilder på deras fina flickor Nellie och Lycka.
Eftersom jag tycker de e så trist att inte lägga upp nån bild i ett inlägg så slänger jag upp ytterligare ett på de bästa ja vet.


fotograf :Marlene 

Denna vecka är de fullt upp ska ja säga , imorgon ska vi skriva på faderskapspapper en otroligt förlegad lag som gör att om man inte är gifta måste man gå till socialtjänsten och garantera att man vet vem som är far , precis som om gifta par är mer trogna än sambos ?
På tisdag ska jag på Maria Aurora möte på näl... där ska vi gå igenom min förra förlossnig och se vad vi kan göra annorlunda så jag får en bättre upplevelse denna gången.
Och på torsdag ska vi träffa en läkare och få lite löften på journalen att jag inte ska behöva ligga så länge denna gången.De känns bra att de bryr sig om mina önskemål i den mån de går.

Ha en underbar söndag med massa mys !!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela