Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

nedräkning...

Publicerad 2008-05-14 16:51:18 i resor,

Då va man i vecka 32 då !! Oj oj .... denna vecka har jag fått fina gravbilder tagna av Marlene med hennes nya fina systemkamera !!
Hon kommer bli en grym fotograf en vacker dag om hon tränar så som hon gör nu !


Jag och lillgrisen !!

Idag provade Robin optimistjolle för första gången med sin farbror Roger .... Han va lite skraj i början men sen va de kul som attan .....
De ska prova mer en annan dag när de blåser mindre.


Robin och Farbror

Och här får ni vecka 32 bilden !! De blir bara massa bilder för jag lagar mat samtidigt som den hemmafru jag nu blivit !


vecka 32

Louise

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-05-14 19:35:26

Tack för komplimangen! (: Givetvis var det 7/5, nån är lite mer vaken än jag :p har ändrat nu. Ses om en stund!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-05-15 13:52:43

Hej gums vilken fin bild, är Robin så liten eller är det din mage som är stooor? Hehe ;0)Man kanske skulle kunna hyra in din vän som fotograf när man vill ha fina svartita kort på lillgris sen?



Hoppas du njuter av att vara ledig! Har tre veckor kvar och är dunderförkyld så just nu njuter jag av varje ledig stund jag har och bara sover och tar hand om mig och magen och försöker kurera mig! Jag längtar tills jag också får softa runt!



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela