Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lite ensamt..

Publicerad 2008-05-23 22:45:06 i resor,

Det är faktiskt lite ensamt att gå hemma såhär som jag gör ... de är först när man själv inte jobbar man inser hur många som faktiskt gör det !!
Tror att de mest beror på boendesituationen faktiskt ... här hemma e de trist att gå å drälla och man kn inte göra de fint inför bebis ... Oj oj vad jag hade haft å göra om ja hade vart i huset !! målat flera väggar ... målat om bebisens möbler , grejat i trädgårn ...
Ja ja jag skall inte klaga men lite ensamt e de !! Tur att ja har R som kommer hem efter skolan och ibland umgås med sin mor ;)
Idag har ja fikat med Angela och sen åkte jag och Robin till mamma och Johnny... vi spelade spel fikade grillade gick på prommis med vovven och bara myste . Nu har vi haft en löjligt kul fredagkväll när R skulle försöka sminka mig !! Shit va kass han är !! haha tur han e kille ! Kul va de iallafall.


Jag bjur på den !!

Robin tyckte de va kul iallafall !!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela