Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Äntligen !!

Publicerad 2008-05-11 20:40:06 i Allmänt,

Idag va den sista dagen på jobbet ...! Ska bli hur skönt som helst att softa runt ... fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på varenda dag !
Jag kan ju inte boa mig för här är de packlådor från golv till tak ... men de ska ja säkert ordna ... fika i massor blir de kan ja tro .... såååå nu alla mina vänner jag försummat ... Ring ja kommer med bullar !! Det har vart jobbigt att behålla alla kontakter med mina fina vänner nu under graviditeten ... inte så att ja mått dåligt , jag har haft en jättebra graviditet men jag har vart helt slut på kvällar och eftermiddagar.

Hoppas att ni förlåter mig !?

Nu längtar jag efter min bebis och huset som attan !! Min andra vackra bebis kom idag ! Han va svårt sketen med sommarfötter utan dess like ! de e ju underbart med detta väder speciellt för barnen och vi som är lediga . hihi
Nä nu ska jag krypa ner och gosa med mina grabbar !!

image119
missarna och Robin för exakt ett år sedan !

Hipp hipp hurra för Fia på bemärkelsedagen !!

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-05-12 11:38:10

Hej gosegumsan!!

Vilken go mage du har nu!!
Tror det ligger en liten tösabit där inne! Vad har hjärtljuden legat på hittills!???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela