Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

33+4

Publicerad 2008-05-21 16:24:53 i resor,

Då va de dags för en ny magbild i vecka 33... tycker inte den blir större just nu men de kanske bara e jag som är van vid den !!
Igår va vi på näl och pratade med en aurora barnmorska. De va skönt att skriva en förlossningsplan och bestämma diverse olika saker som ska göra denna gången bättre !! kollade en snabb sväng på förlossningen med och fick då höra en nyfödd skrika från ett rum !! Jag vill vara där nu !!
Ja ska säga att gå hemma  nu är sådär för jag kan inte boa mig här ju ... jag vänatr bara på flytten så det är lite trist i längden  ... så har jag inte bil just nu heller för Johan måste ha den nu när singing in the rain har börjat !! men men snart flyttar vi !!


33+4

De fina märkena på sidan av magen är min lille R:s verk . han har målat självaste anakin skywalker på magen med tusch !! haha

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela