Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Vad hände där?

Publicerad 2008-03-17 21:32:26 i Allmänt,

Ja de kan man ju undra... varifrån kom detta skitväder !! Idag har ja vart ledig så det har vart lugnt men ändå fullt upp !! knepigt att det alltid blir så...Har fikat men Angela påskpyntat med mitt lilla hjärta och lagat goooood middag ... pannbiff och potatismos.....
Kan ni fatta att påskgodiset va slut både på Ica och på Coop ... De är ju helt sinnes hur mycket godis äter ljungskileborna egentligen ... haha. Fick åka till torp för att få tag i nåt .

Påskafton firas hos Madde i vanlig ordning men vi kanske får skippa grillningen i år ?!

louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-03-18 10:56:06

Mysigt att fira påsk med Madde, önskar jag kunde vara med er :0)
Hoppas allt är bra med magen, såg du att det blev lite Sötnos-prylar för vår del? :0)
Kraam

Postat av: M.Ragnar

Publicerad 2008-03-18 18:27:28

Klart det blir grillning!
Bara att plocka fram parasollet :)
Ska bli hur mysigt som helst!
Kram

Postat av: Snyggast

Publicerad 2008-03-19 10:32:46

Älskar dig min ängel . Och din blogg e den finaste på hela internet . Puss

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-03-20 11:55:00

Du är lika seg som jag på att uppdatera just nu, jag ork bara int!!! Har så jävla dålig energi just nu, är som i koma fast inte så att jag måste sova utan mer bedövad, tycker för första gången att dagarna går grymt segt, antagligen för att jag tycker det är segt att jobba men det måste man tydligen ;0)
Du ska få en magbild så fort jag får tummen ur, lovar! Jag lovar också att jag nog är minst lika tjock om magen som du! Gött :0)
Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela