Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Kattkärlek

Publicerad 2008-03-21 16:13:52 i Allmänt,

Kolla de finaste som finns !! mina söta katter ligger inte brevid varandra såhär särskilt ofta sen de blev stora katter men nu så !!

image84

Jag berättade för Robin om hur de va förr på långfredagen ( de lilla ja vet ) det där med att man inte fick leka och greja en massa utan att man skulle ha lite trist den dagen , att det är därför den kallas långfredagen ( finns säkert en religiös anledning med men vi är inte troende så ja skippade den )
Detta tog han tydligen på allra största allvar och hur jag än tjötar att han borde gå över till en kompis så svarar han bara .... men mamma ... de är ju långfredag idag !! haha där fick jag ...

image85


Louise

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-21 16:25:54

hej
om du vill ha en lite mer personlig bloggdesign så kan du kolla in min sida där jag tar upp bäställningar på bloggdesigner helt gartis.
kram Emma

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-22 17:37:20

hej
Det var något strul med mailen men nu är det förhoppningsvis fixat. Du kan väll skicka ett mail till så att jag ser att det funkar. Säg gärna om det är någon speciell färg du vill ha eller nått.
Kram Emma

Postat av: Steve Lando

Publicerad 2008-04-18 01:16:31

ah vad de är härliga, de små katterna, har själv tre gosingar, o det händer, men som du säger inte särldes ofta, att de ligger så där gosigt tillsammans

eftersom det är första gången jag är i din blogg får jag absolut framföra ett grattis för väntad tillökning. Härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela