Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Förkyld.....

Publicerad 2008-03-28 18:42:42 i ja å magen,

Idag har jag fikat med Marielle , Engla , Isabelle och hennes Linnea , de va mysigt som vanligt !! Sen va vi i stenungsund och shoppade lite ....
Det blev en filt till bebisen .... igentligen skulle vi ha en tröja men vi kom inte överens !! haha

image91
vecka 26

Jag är så himla förkyld just nu !! så jobbigt att inte kunna andas ordentligt ... dels trycker bebisen på uppåt lungorna och så är ja riktigt tät ....
Nu är det rena boxningsronderna därinne två gånger om dan ... oftast mellan 22-23 och på morgonen när ja vaknar !! nu syns det på magen när bebisen är igång ! såå härligt.

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-03-28 23:50:36

Inte kul att vara förkyld, det är nästan som att jag skrivit det själv när jag läser din blogg! Jag är också förkyld, bebis trycker på uppåt så att det är tungt att andas emellanåt och svårt att sova. Och den rumlar en massa nu med, det börjar synas så smått utifrån med, känns som att jag svansar efter dig med det mesta hahaha

Men vad härligt vi har det duuu :0))
Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela