Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

barnmorskan!!

Publicerad 2008-03-25 16:45:20 i Allmänt,

Idag var vi på mvc besök och såhär glada va vi efter vi fått lyssna på vår bebis...

image90

Allt va fint och hjärtslagen va ca 148 ..... magmåttet var 22 cm och det va tydligen mitt på skalan !! 1 KG HADE JAG GÅTT UPP SEN SIST !! JIPPIEE
Sen bokade vi ett aurora samtal så jag kan få diskutera förlossningen och få mina löften gällande att inte få ligga så länge denna gången ... de ska bli riktigt skönt ! Jag vill ju gärna föda normalt för att man ska helst inte göra fler än två snitt..... och vi vill ju ha fler bebisar( KANSKE )...
En rolig grej som hände va att när dom skulle ta blodprov på mig så blev Johan helt kritvit i ansiktet så sköterskan fick ägna sig lite åt han så hon missade min ven !! Han fick gå ut och sätta sig en stund... haha och den ska man ha med sig när man föder barn !

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-03-26 11:46:13

Hahaha vilken man, vilket stöd hahaha, de är så tåliga våra karlar, kanske tur att det är vi som ska föda ;0)))

Mysigt att få lyssna på bebis, vi ska dit klockan 10 imorgon, ska bli härligt att höra den även om den knuffas rätt bra nuförtiden :0))

Skönt att allt var bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela