Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Dagen D

Publicerad 2008-07-11 11:06:31 i resor,

Jahopp så va dagen D här ...Tror ni att ja känner nåt ?! ne ... inte då .
Usch jag vill inte mera ... känner att deprissionen är nära .... hur man än försöker vara inställd på att gå längre än 40 v så lyckas jag inte !! min bebis skulle ju komma idag !!

Igår va vi på liseberg ... hmmm försöka dra igång nåt ? ... men de va skoj som attan utan att jag åkte ... fint väder och Lilleman vann inte mindre än 2 st stjärnvinster !! 4 kg choklad har vi hemma ( farligt ) plus en chipspåse och ett gossedjur !! turunge ... själv vann jag aladdinhjärtan :)

Hoppas bebis kommer snart !! Grattis malin till din pojk ( även om jag e sne över att du fick före !)

Louise

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-07-31 19:07:23

MOAHAHA

tänka sig som det kan gå när inte haspen e på :D



kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela