Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

BB

Publicerad 2008-07-20 13:11:12 i resor,

Jag måste få säga att NÄL är de sämstaste sjukhus jag nånsin satt min fot på . Mölndals sjukhus slår det med hästlängder . tänk på det alla ni som ska föda barn !
Mitt vatten har gått för 24 timmar sen och dom vägrar sätta igång mig !! 10 min ctg sen hej då .Jag har vart på aurorasamtal och planeringsronder angående att jag inte vill vänta så mkt för sist gång fick jag vänta en massa och sen blev de akutsnitt pga dåligt värkarbete... nu har jag dåligt värkarbete och vattnet har gått... men ingen stöttning what so ever.
Jaja nytt besök imorgon kl 9.30 hoppas jag får en trevligare läkare då .

Louise

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-07-20 14:45:54

Var lite jobbig o jävlig så hjälper dom dig till slut..det är tyvärr så det funkar! :( Hoppas att du får ett bra bemötande imorgon hjärtan. Vi tänker på dig! Alla hälsar från jobbet Puss Ps. Glöm inte att höra av dig om det händer nåt, får du bara inte missa!ds.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-07-20 15:42:16

Men gumman då!!! Ryt till åt dem om hur det var förra gången, är de helt tröga eller??? Usch, är både ledsen och glad för din skull, glad för att det är på G men ledsen för att de inte stöttar dig denna gången så att du äntligen kan få en lite bättre förlossningsupplevelse :0(((



Ska tänka på dig hela vägen!!! Lycka till! PUSS&KRAAAAM

Postat av: Fia

Publicerad 2008-07-20 16:08:34

Du får skälla på dom!

Men kommer gå så bra så! Puss & styrkekramar!

Postat av: marielle

Publicerad 2008-07-21 09:31:01

Hej! hoppas allt gått bra å att de har skärpt upp sig när det blir daxs. De jag pratat med som fött på Näl säger samma sak som du.. Hör av dig när du känner att du pallar. massor av kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela