Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Nyföding?

Publicerad 2008-01-29 16:38:44 i Allmänt,

Jag har hållt i en nyföding idag ... Johan säger att man inte får säga nyföding för det är inget ord !? klart det är ett ord ? Han tycker det låter som en indianstam eller nåt .. haha
Iaf denna nyföding va ca 4 kg tung och otroligt liten ! Jag minns inte att Robin va så liten ... ska jag ha en sådan ? Tänk om den går sönder !
Nog om det , idag har jag jobbat och inte gjort något mer ... Håller med Mathilda att det helt plötsligt har blivit så mycket skönare att vara ledig ! Mathilda har precis startat en blogg som ska hålla alla oss på västkusten uppdaterade om hennes graviditet så jag tycker att ni som kollar in denna bloggen ska kika in på hennes och kommentera den vackra magen!!

Nu har jag fått en tid för ultraljud ... 8 feb blev det då är jag nästan i vecka nitton så jag hoppas kunna se en snopp ( eller inte ) !!

image25
Jag och Ida

Hittade denna underbara bild alldeles nyss ... minns du Ida ? Hockeykväll på scandinavium... Det lär ju dröja innan man får en sådan helkväll igen !


Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-01-30 20:34:12

hahaha.. ja fan vilken kväll det var alltså!!! Vi var ju galna?? Men fasiken va sköj... Och ja, det lär ju dröja ett tag!!! Men vi ar många myskvällar med vin framför oss istället när bebbarna somnat! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela