Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Härliga människor!

Publicerad 2008-01-25 19:50:47 i resor,

Jag måste bara visa dessa härliga människor som vi mötte på våran resa jag och Johan. Först va de Kerstin och Christina - två förvirrade pensionärer som hade noll koll på läget som vi förbarmade oss över och hjälpte med bla säkerhetskontroller , resetider mm . Dom va dock två väldigt ärtiga pensionärer som drack och flörtade och levde livet ! Underbart !
Sen träffade vi också en familj som vi hängde lite med på snorkelturen och muliga dagar .... Helt underbara göteborgare !



Christina & Kerstin


Patrik


Marie

Kommentarer

Postat av: anders

Publicerad 2008-01-26 06:00:58

Hej igen jag har sagt till frugan ang snorkling och hon har sett dina fina bilder, hon är lite orolig för araberna som folk. "slibbiga" är det så???

Postat av: ida

Publicerad 2008-01-26 08:54:12

hej gumman!!

Vet du vad som slog mig nu på morgonen?... Börjar ju bli nervös inför förlossningen nu.. gahhhh.. vad fan har jag gett mej in på????
Jo denna tanke slog mej: Hoppas att den barnmorskan som jag ska ha inne på förlossningen är som Louise till sättet: Hård, rak å ärlig men ändå så härlig liksom...
vill du åka med in som min Doula?????? pliiiiis? hihi
Puss på dih

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela