Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Äventysbad!!

Publicerad 2008-01-27 19:12:20 i Allmänt,

Jaha då va de söndag då och precis som jag sa igår så inleddes denna söndag med GT i sängen och dukat frukostbord !! Jag har de bra lyxigt !
Sen bar de av mot Göteborgs äventysbad som vi tänkte kolla in ... med va också johans lille systerson Elias och Robin såklart. De va jättemysigt med vattenkanor och bubbelbad .Bjuder på lite kort från i somras för jag hade inte med kameran i vattenkaskaderna !


mina pojkar


badpojkar

Trevlig söndagskväll allihopa

Louise

Kommentarer

Postat av: anders

Publicerad 2008-01-27 22:57:23

tack desamma/ Anders

Postat av: ida

Publicerad 2008-01-28 12:07:08

Vad mysigt ni verkar haft det... Visste inte ens att det låg ett äventyrsbad här i göteborg! haha..

Kommer ni att ta reda på könet??? För att se om det ligger en Homer eller Marge där inne?
Jag tror det blir en liten Marge.. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela