Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Vecka 18

Publicerad 2008-02-06 18:55:23 i ja å magen,

Jaha då va de dags igen .... foto vecka 18 snart vecka 19 , känner mig hård om magen och otroligt gravid nu . Låt det gå 2 veckor till sen vill jag se ut sån hela graviditeten!
Lilla söta Ida och David fick en liten Nellie i förrgår ! helt ljuvlig ! kolla in hennes bilder från BB här . Och det blev inget litet radhus för oss ... jättetrist... höll på att börja grina förut men nu har jag tagit nya tag och vi hittar nog nåt snart ! De började närma sig 2 miljonersklassen och det är lite väl mycket för ett radhus på 100 kvm tycker vi . Hur är det med er då ? kommentera !

image34
vecka 18

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-07 00:47:28

Du är fortfarande brun och fin din apa :0))

Kul att läsa på Idas blogg om förlossningen, jag levde mig riktigt in i det och kände att nu jäklar, snart är man där och då jääävlar *s* Fast det förståss, det är ju ett tag kvar.... ;0)

Trist med radhuset men det kommer flera chanser, det var inte ert hus helt enkelt! Har glömt hur sjukt dyrt det är med hus därborta, är glad att vi fick vårt drömhus här för priserna som är här (även om det är tillräckligt dyrt det!)

Allt bra här! Kram

Postat av: Annelie

Publicerad 2008-02-07 18:14:21

Vad fin du är, man känner sig inte lika glamorös när man i v. 30...*suck* men man börjar räkna ner lite smått...:). Roligt att läsa om andra "magar", bra blogg! /Annelie

Postat av: Annelie

Publicerad 2008-02-07 18:14:55

Vad fin du är, man känner sig inte lika glamorös när man i v. 30...*suck* men man börjar räkna ner lite smått...:). Roligt att läsa om andra "magar", bra blogg! /Annelie

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-02-08 14:24:42

Du e jättefin och skulle jag ställa mig bredvid dig skulle jag se ut som spöket Laban :P, ska köpa solkort innan vi träffas haha. Kram Hälsa killarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela