Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Scouting och kortspel !?

Publicerad 2008-02-03 16:03:58 i Allmänt,

Nu kom jag precis hem från Angelas place , jag lämnade först Robin på sparreviken för lite scouting i tre timmar sen åkte jag till Angela och spelade wist ( stavas de så ?) .
På scouterna idag hade de fått lära sig tälja och lite om fåglar ... jag tycker det är en bra aktivitet för dom är ute i skogen hela tiden !
Robin älskar det iallafall... Så jag passade på att fika lite och så fick jag låna lite bebiskläder ... gulliga som attan! När jag va där så berättade Peter hur lätt det va att göra porterstek så jag fick receptet och idag är det söndagsstek och potatis som gäller !! Jag älskar ju söndagsstek men jag brukar fjäska mig till det hos Johans föräldrar istället för att laga själv. Hoppas den blir lika god när jag gör den !

Jag känner mig lite orolig över att jag inte känt bebisen sparka ännu ... har för mig att det kändes runt omkring nu när jag va med Robin ? Men det är ju ultraljud på fredag så dår får jag se det lilla hlärtat slå så känns det bra igen ( hoppas jag ) undra vad man skulle göra om ... ne de ska jag inte ens tänka på .

ha en underbar söndag alla . och grattis till Tilda som inte behöver va ute och jaga bovar på ett tag .... för du ska hålla dig på kontoret om jag förstått det rätt ?

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-03 17:27:22

Du behöver inte vara orolig vännen, det kommer kännas sååå bra efter fredag, tänk inte ens nåt annat! Det är en författare du har i magen, ingen fotbollsspelare helt enkelt, men vad gör det?? :0))

Jo jag har några pass kvar ute men inga fler helgpass med fulla människor som ska slåss och bråka. Det är oftast lite lugnare och lite annorlunda jobb på vardagarna. 6 pass kvar fördelat på tre veckor (gud vad slö jag är, jobbar ju knappt nåt :0) sen ska jag sitta som operatör på ledningscentralen (när man ringer 112 och man behöver hjälp av polisen) det är jättekul så det blir bra!

Såg att Robin är med i scouterna, mysigt och kul att han tycker att det är kul! Jag har bestämt för mig att mor hans också gick där en vända men kanske inte hade samma brinnande intresse?? Hahaha det var tider det...

Kramkram

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-03 19:24:47

Don´t worry!!! Du kanske har moderkakan i framvägg??
Det har jag å yog ganska lång tid innan jag kände bebban i magen.. typ v 20 eller nåt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela