Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Nätshopping

Publicerad 2008-02-09 19:04:02 i Allmänt,

Aaaa denna nätshopping !! va inne på lundmyr of sweden sighten och jag kan säga att johan blev ca tusenlappen fattigare .... men ack så söta grejer ... Nappar , pyjamas , nappflaska , snuttefilt och bäddset får följa med hem till oss denna gång! Härligt att man får välja mellan gullunge , älskling , pytteliten och sötnos också tycker jag ... jag vet att Theo heter gullunge så jag valde älskling !

image41
jag valde älskling, vad väljer du Mathilda ?

Louise

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-02-09 19:06:45

Söta strumpor!

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-09 19:11:48

supersöta strumpor!

Postat av: Ahrén

Publicerad 2008-02-10 11:56:26

Å de där är så söta!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-11 16:37:01

Hmmm jag väljer nog gullunge, har ju ingen i min närhet som bokat det :0) Men jag har hittat en jättesöt mössa som jag bara måste köpa sen, i Nils Karlsson pysslingmodell (och storlek :0) och jag tror det stod Busunge på den, är inte helt säker men söt som attan var den!

Fick tid för ultraljud idag, TJOHOO!!! 27 februari, alltså perfekt innan resan! Skit bara att man blev lite nervös nu med....

Mys att köpa grejjer, vi har bara köpt två ascoola rockbodys hittills men jag har spanat in desto mer grejjer, här snackar vi tusenlappAR hehehehe

Kraam

Postat av: Mathilda igen

Publicerad 2008-02-12 15:49:00

Hej igen, hur har du det på lördag? Jobbar? Uppbokad?? Eventueeeeeellt ska jag dra neråt i helgen igen en sväng, Niklas jobbar skitmycket och jag är skitledig. Tänkte vi kanske skulle ta en dejt på lördag isåfall och jämföra magar? Fika på dagen eller äta nåt nånstans på kvällen, jag är öppen för förslag isåfall! Vet du om Madde är ledig och om Linda är i krokarna?? Om jag kommer så hade det varit najs att styra upp någonting iallafall :0)

Tänk på saken! Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela