Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lycklig

Publicerad 2008-02-02 18:52:53 i Allmänt,

Jag har en sån där dag när jag tycker att jag är lyckligt lottad ... jag har världens finaste man som skulle göra vad som helst för mig , jag har Robin som är världens mysigaste unge.... och jag väntar en mysig bebis till !! sen är det ju alla mina söta vänner som alltid finns där . Det enda som jag vill ha är ett nytt boende på markplan , inte tre trappor utan hiss !! hur ska de gå ? ja ja man får väl hoppas att de löser sig innan juli .

Denna dagen blev mysig som attan trots snökaos . När det hade lagt sig lite pölsade jag och lilleman till affärn för att köpa middagsmat ( okej de bidde en semla med ) sen hittade han en klasskompis som han lekte i snön med medans mamsen vilade ;) och nu har vi ätit fläskfile med ris och sås och väntar på Göta kanal 2 . Den är ganska kass tycker jag men Robin gillar den och det är det viktigaste ! Då kan man krypa upp i soffan med levande ljus och kramas ( sjuåringar gillar det fast dom inte vill visa ) !


julaftons kväll

Johans mamma gillar udda ideer i julklapp ... behöver jag säga mer !

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela