Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Inga stunner

Publicerad 2008-02-12 17:22:08 i Allmänt,

Ja är ledsen att jag uppdaterar dåligt men jag är inne i mitt jobbrace nu så jag är sååå trött på kvällarna ( sen har ja inget intressant att blogga om heller när jag bara jobbar )
Men livet är toppen allafall ! imorgon är min sista dag då jobbar jag kväll sen är det ledigt tre hela sköna slapparedagar ! På torsdag ska jag och mamma köpa tyg till vaggan som vi ska pula med .... himmelsäng i tyll bara måste de vara ! kommer med bilder när de är klart :)
Vi ska iväg på en endagstur nästa fredag till sunne och skida lite ...familjen och Malle .... de ska bli hur kul som helst ! nää nu måste jag kila och kolla in lundemyrs grejerna som johan kom hem med från posten !


Louise

Ps tilda klart jag har tid för en fika eller middag ! Madde och Tolly har jag dålig koll på men hör av dig när du vet säkert så kollar ja det  ! Ds

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-12 23:45:46

Hellu, det lutar åt att jag kommer i helgen! Hör av mig när jag vet mer! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela