Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

julshopping

Publicerad 2008-12-09 10:46:20 i Dagbok,

Idag ska hela familjen iväg på lite julshopping , R ska få köpa till mig och Johan och jag ska hitta nåt till Johan .... har verkligen ingen aning i år då vi bestämt att vi inte ska lägga mer än ett par hundra.
Svårt svårt ....
Sen är de storhandling på gång oxå ...jag älskar det , att ha kylen full med mat och att gå o kolla på willys , Men johan och Robin gillar de inte ;)
Snart kommer fina Ida på besök med två huliganer Ludde och Nellie båda två är gående nu så jag får väl plocka bort de mesta ;) nee da de kan röja på jag har inget jag är rädd om framme ... de ska röra på sig dom är ju barn !! Jag och M har tagit en morgonprommis idag , de är mycket lättare när de är kallt och skönt ute istället för regn . M har sovit som en kratta i natt och då även hans moder.Han är förkyld och de märks mest på natten ... vill ha nappen men kan inte andas då , stackars liten.
Jag ser verkligen fram emot lusse tåget på torsdag då får man lite extra jul feeling !! skulle behöva dammsuga men jag har ju bestämt mig för att inte ha så höga pretationer på mig själv så jag sitter och lider över tussarna ist ;) hehe... men man kan ju inte ha de kliniskt jämt !!

Gud jag skulle vilja kunna fånga M när han skrattar ordentligt på film men så fort kameran kommer fram blir han super allvarlig , finns de nåt ljuvligare än bebisskratt ?

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-09 19:46:17

Bättre sent än aldrig ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 20:35:50

Hej där :) kul att du tittar in hos mig! hehe, jag menade ju dubbelt upp,men det är nästan roligare när det blir fel,hehe :) Snart är det jul, då blir deet ljungan :) Vi ses kanske på byn! puss o kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-12-10 12:10:07

uppdatera då så jag får nåt att läsa gullunge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela