Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

hello again

Publicerad 2008-12-14 07:34:09 i Dagbok,

nu har jag vart lite kass igen men de har faktiskt varit full upp .. fullt upp av bara mysiga saker ! i fredags hade vi finbesök av Fia och Malle , vi åt tacos o kollade Idol.
I går va jag först på R s fotbollsträning sen bakade vi pepparkakor här hemma , Alice och Linnea va oxå med . Jag fick riktig julstämning då för barnen satt och sjöng julsånger och bakade !! Senare va de Lussetågs dags hemma hos Frida !! Dom är så duktiga våra barn !!



    




jag har lånat bilderna av Frida för jag filmade istället denna gång .

Som ni ser en riktig julhärlig helg . J har jobbat hela helgen så idag ska vi mysa tillsammans !! hade ju förlovningsdag igår .

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-12-14 10:00:05

Hehe jag diggar den lilla pepparkaksgubben i ena hörnet på sista bilden, han gör liksom sin egna lilla show ser det ut som :0)))

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-14 22:44:25

Såååå fina ungar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela