Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

åjo

Publicerad 2008-12-18 09:25:49 i Dagbok,

Jag skulle behöva städa idag men men men jag drar på det ;) har nada lust , jag har massor av tvättad tvätt som ska vikas och läggas in ... är inte de de tråkigaste som finns ..... ? jag drar hela tiden på de tills de ingen återvändo finns läs: inga trosor eller strumpor ;))
idag är de dags för bvc och nya sprutor !! stackars gossen !! idag är även J s sista dag tills annandagen så vi ska göra juliga saker i helgen såsom införskaffa gran fixa julematen mm .... mysigt att få ha han hemma lite nu , och nu till enannan stor nyhet ... Mathias går i gåstolen , vi va över på en latte hos Frida igår (lät världsvant eller hur ) och då satt han i Elias stol och den är lite mer rullbar än våran så då strutta han runt där lite , de verkar som om han har fått in grejen för igår så gick jag ut o röka när han satt i den i vardagsrummet och när jag kom in så satt han i hallen och skällde på mig ;) haha
Seb dess har han börjat putta sig runt lite grann , inga maraton ännu men ändå ! stor kille nu ju .... sorgligt men roligt. På söndag kommer ju R och då ska vi ge oss på ett pepparkakshus och klä granen .... hoppas de blir så mysigt som jag föreställer mig det ... sen ska han vara hos sin far i år på jul >:( tråkigt men roligt för honom ... så vi har den traditionella lilla julafton här på juldagen , då får barnen alla paket från oss och jag o J får våra ...

Hur firar ni jul i år ?




tvagning i vasken

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-18 18:36:30

Vi åker till T:s familj den 22 och firar sen stannar vi till den 23:e. Julafton firas som vanligt hemma hos mina föräldrar =)



Vilket superfint kort det var på dig och M!! Men du såg jätteung ut... Knappt över 18 ;)



Kraaam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela