Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Jobbiga beslut..

Publicerad 2008-08-24 19:35:07 i resor,

Jag tycker att jag gett amningen en fair chans nu... en månad och de funkar fortfarande inte , ibland har ja en del mjölk då äter han på mig först och sen flaska men sen tar de låång tid innan jag har mer då blir han frustrerad när jag kämpar att han ska suga fram mer ...
Så efter mycket om och men och en del tårar beslutade jag idag att sluta amma helt , jag har gett han en månad nu får de vara bra ...
Men varför mår jag skit över det då ? usch de känns hårt.. jag gillar ju amningen , närheten den ultimata närheten och kopplingen mellan mor och barn.

Jaja så får de bli iallafall så hoppas jag att vi alla mår bättre i det långa loppet

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-24 21:15:35

Förstår dig gumman!



ni får en precis lika fin närhet utan amning oxå tror jag!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-08-25 12:21:48

Hej gums, tror nog, precis som Ida, att ni får lika fin närhet ändå! Gör det som känns bäst för dig, då blir både du och Mathias lyckligast tror jag! Och tänk vad bra närhet Johan får med Mathias om han också kan vara delaktig!



KRAM (sluta må dåligt över saker du inte behöver må dåligt över nu!)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-08-25 16:26:50

Må nu inte dåligt över det, ni kommer få lika go närhet ändå! Starkt av dig att ta ett beslut och jag tror alla parter mår bäst över att inte behöva kämpa.

Kram

p.s vi har lagt ett bud på huset på hälle... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela