Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Arbetslöshets-tv ?

Publicerad 2008-08-26 13:04:19 i resor,

Herregud va skit det är på tv på dagarna ! Mathias har en riktig sovardag och jag kollar tv ... men när nyhetsmorgon är slut är de bara skit ju .... hur länge har days of our lives gått egentligen ? när ja va mammaledig med Robin gick de ju ... 8 år sedan och inget har egentligen hänt .. sinnes
Har bestämt tema på bröllopet idag , färgtemat är vitt (såklart), rosa och grönt... fest-temat och dresscoden är cocktail , kostym ... kommer bli lovely att se alla uppdressade i cocktailklänningar !!
har hittat en klänning jag gillar också ( men de kommer bli en massaaa letande innan den perfekta ) men stilen känns Louise ... men rosetten i annan färg hmm rosa el grönt ? mycket att bestämma ...

 
Nå vad tycker ni trogna läsare ?


Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-08-26 16:30:47

Åååå vad roligt att planera bröllop!

Jag hade färgtema; vitt, rött och silver. Gick som en tråd genom kläderm blommor, inbjudningarm, festprogram, vigselprogram och tackkort.

Tips om du vill sy upp klänning är www.1koo.com finns hur mycket som helst och superbra priser. Många av mina vänner har beställt där efter mig. Hör av dig om du vill ha tips eller så. Jättekul!

Postat av: carola skoglund

Publicerad 2008-08-26 16:52:00

Hej gumman!

Klänningen är väldigt fin. Snyggt med klassiska och enkla snitt. En kompis som gifte sig i juni hade något liknande, Fast tvådelat. En lite sexig korsett och en rätt vid, högt sittande kjol. Det är en riktig djungel i bröllopsvärlden kan jag tro hihi:) Han ser ut att ha det gott lillkillen:) Stora kramar

Postat av: Madde

Publicerad 2008-08-26 17:56:04

Skiita snygg!! Snögg klänning på en snögg tjej :)



Nu ska jag plugga vidare... hua.... pust... ojja...

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-26 18:39:10

GRYMT snygg!!!

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-08-26 20:32:51

Jätte fin klänning, skulle vara snygg med rosa rosett till dig tror jag.



Ha de super bra

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela