Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Vecka 28+4

Publicerad 2008-04-16 16:37:25 i ja å magen,

Jahapp då va de dax för en ny magbild.. På Malles begäran .... Det blir vecka 28+4 nu då . Jag var hosbarnmorskan igår och allt va fint . Magen har växt 4 cm sen sist vilket gör att min magge ligger lite under medelstrecket men alldeles utmärkt för att vara min mage.
1Kg hade jag gått upp och det känns oxå skitbra !! Fortsätter det såhär så slipper jag jobba bort mer än 12 efteråt . Och det är ju skönt ... så sammanlagt 6.5 kg nu då ... vill minnas själv så det är bäst ja skriver ut det här !

image107


Sååå till den bästa nyheten av alla !! Jag och Johan har köpt hus !! Ett gulligt parhus här i ljungskile... vi är så lyckliga!!
Robin tycker det ska bli toppen för då kan han cykla omkring och bygga trädkojor här också inte bara hos sin pappa. Det ska bli så skönt att slippa trappor när bebis kommer... Tre till fyra sovrum finns det också så de blir ju bra mycket större ... Robin har redan bestämt sig för en svart fondvägg.... de blir nog bra eftersom de andra väggarna är vita .
Så den 19 juni flyttar vi ... ja man kan ju säga såhär att jag och Johan börjar den 19 för sen är de ju midsommar så själva flyttlasset går den 22.... Lycka , lycka , lycka ... Detta va de bästa som kunde hända oss nu. Hoppas bara att jag hinner få färdigt flytten innan lilla bebis kikar ut ...

Louise

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-04-16 16:48:28

funkar mina inlägg ??

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-16 18:04:40

Grattisgrattis!! Vad roligt med hus!!! Blir kul att få se bilder sen då!!

Ska uppdatera, snaaart är så seeeeg ;0)

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-21 21:28:45

Du är ju till och med ÄNNU segare än jag med att uppdatera!! Ge oss bilder och berättelser nuuuu! Kram

Postat av: frida

Publicerad 2008-04-22 18:17:35

grattis till huset! och välkomna till området, vi har en mysig gemenskap. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela