Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tjockekorv

Publicerad 2008-04-07 12:09:36 i ja å magen,

Japp så känner jag mig .... som en tjockekorv . Ne men kanske som en gammal tant . Har lite svårt att andas när jag ligger eller sitter annars mår jag prima ! Nu är det bara ca 4 v kvar att jobba ... weeiihaa . för ärligt talat så börjar de bli riktigt tungt att springa på jobbet med alla lyft och grejer ... inte så att det är outhärdligt ännu men de kan nog vara lagom där i maj.
Försöker att inte visa så jättemkt på jobbet att det är lite tufft för de är ju inte deras fel att jag e gravid !! Och de hjälper ju inte att gnälla heller. Hoppas mina arbetskamrater fortfarande tycker jag gör nytta iallafall ... haha . Ja då va de dax för en ny magbild , är nu i vecka 27+3 tror jag iallafall.

image103

Nå mina kära vänner någon som vill gissa om det blir pojke eller flicka ? jag gissar på pojke... apropå pojkar så kom lilleman hem från branäs igår och han va efterlängtad kan ja säga !!
Missarna sov hos han och mamma gosade de hon fick ;)
Håll ögonen på min blogg idag för nu har Malle och jag bestämt hur den skall se ut med färger och sånt ... så nån gång under dagen så blir det en helt ny design !! denna jag har nu är visserligen najs men den som kommer är mer " jag " .. Det är återigen min söta Malle som grejar och donar... hon e duktig hon ... kolla in hennes fina blogg här !

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-07 17:29:39

Du är jättefin gumman! Jag tror att du har en liten tjej i magen, mest för att du redan har en kille.

Våra magar påminner mkt om varann, ska bli spännande att se om det är samma sort! Gissningarna är väl 50/50 på kille och tjej, jag själv tror på kille men man vet ju aldrig...

Hade varit mysigt med besök, snacka om att kunna vältra sig i graviditet haha, skrev ett svar på min blogg om när det kan passa, ska kolla hur jag jobbar! Får varna Niklas innan så han kan fly fältet innan hormonerna tar över huset *s*

Kraam

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-07 22:43:31

Här är jag igen, har kollat hur jag jobbar (har periodplanerat så jag bara har 8 veckor kvar på jobbet, helt sjuuukt!!!).
Helgerna är uppbokade med jobb och måstekalas men jag tänkte att du kunde kolla hur du har det onsdag-torsdag 21-22/5?? Om du vill stanna en natt eller två är vilket som, jag börjar inte förrän 16 på fredagen... Skulle det funka så hade det varit kuuul!!

Har förresten lagt till dig på msn men får det inte att funka, vår nya dator är för avancerad för mig, ska kolla med Niklas så får han kirra det.

Kolla upp det och hör av dig så får vi se om jag snart dyker upp på MSN :0)
Kram

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-04-10 17:09:36

Nu när du har fått en sån fin design vill vi se lite uppdateringar oxå!! (: Puss

Postat av: idaaaa

Publicerad 2008-04-11 12:43:29

Hallå tjockekorven!
fin du är!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela