Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Min Lilla Groda...

Publicerad 2008-04-04 16:10:58 i Allmänt,

Idag har vi vart i göteborg och handlat de sista ( nästan ) till bebis ... nu fattas bara lite kläder , badbalja , och skötbädd tror vi !!
Idag shoppades fårfäll nappflaskor mm men de finaste va de kläder som vårat lilla hjärta ska åka hem med från bb. Eftersom det är sommar och förhoppningsvis varmt så blir det bomullskläder .

image93
Lovely !!

Vår lilla groda ... mamma och pappa och storebror väntar på dig med spänning .

Louise

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-04-04 16:16:38

Förstår du att ungen kommer att kallas för grodan hela sin uppväxt efter en sån traumatisk upplevelse?!! :p
Klart jag kan fixa en design till dig med gumman. Skicka över några bilder som du vill ha med så skall vi se vad jag kan göra. *Puss*

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-05 02:08:09

He gums, äntligen funkar sidorna igen, har blivit lika irriterad varje gång det inte funkat, datorer och jag går oftast inte så bra ihop, iallafall inte när det strular...

Sööta kläder, eran lilla/e blir en älsklingsgroda, vår ska bli en sötnos har vi bestämt! Hoppas ni slipper vara förkylda mer nu! Tänkte att jag lägger till dig på msn med så vi kan snacka skit lite oftare eftersom jag är sämst på att ringa...

Puss

Postat av: fia

Publicerad 2008-04-05 14:35:12

Åh så sött=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela