Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Gravidbilder!!

Publicerad 2008-04-24 11:31:31 i Allmänt,

Nu ska Marlene köpa sin fina kamera så jag och Johan kan ta fina svartvita gravbilder.... Ska bli så roligt att ha sen . Vill gärna ha en bild på magen och Robin också , Tror att de kan bli ett mysigt foto.
Ser ni nedräkningen högst upp till vänster ? Bara 77 dagar kvar till beräknat datum ... ! Oj oj vad tiden springer iväg ... och jag som ska packa, flytta, flyttstäda !!
Hur ska detta gå ... börjar bli orolig för att jag ska bryta ihop. men samtidigt ska de bli så himla skoj att få flytta till något eget och starta upp på nytt med min underbara familj !!




Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-24 20:35:14

Hej gums, ni kommer få det såå härligt i ert lilla hus, värsta tomtebolyckan :0)))

Jag tror faktiskt att jag har kört om dig i magstorlek, eller så har utseendet börjat skilja sig åt, min står rakt ut, jag går in i alla möjliga grejjer, igår råkade jag till och med rita mig själv på magen med en bläckpenna, skitklumpig!! Hehe

Du är iallafall superfin! Vi får jämföra mer när jag kommer neråt för sommaren, antar att du inte kommer hinna upp hit nu när du har fullt upp med flytt och allt!!? Kraam

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-04-25 11:20:51

Nu är den köpt!!!! (: Får den på måndag eller tisdag hoppas jag. *PUSS*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela